5 Mayıs 2006

Mevsim

Yilin bu zamaninin en guzel tarafi ne biliyormusunuz, once caglanin, sonra cilegin sonra da yesil erik ve kirazin piyasalara sunulmasi dimi?? Cilekler fazla hormonlandigi icin cilek demege bin sahit ister hale geldiler, adeta cilek degil de hilkat garibesi birer meyva oldular cok uzuluyorum, ne cilek gibi kokuyorlar, ne tatlari ne gorunusleri cilege benziyor, oyelsine kirmizi, etli bir meyva iste. Bare recel yapalim da yiyelim. Ama simdilerde yesil erikler ortalikta yavas yavas buyuyorlar, ne kadar guzel bir meyva dimi, hele papaz erigi yeme de yaninda yat, simdilerde kilosu 8 YTL ama el insaf yani biraz ucuzlasin lutfen, ben aksam bir oturusta yarim kiloyu goturuyorum, hergun buna para mi dayanir. Hele o kirazlara ne demeli 12 YTL den basladi simdilik bakalim kaca inecek, ama cok guzeller, ondan da yarim kilo gidiyor gunde. Aksam yemek yeme bunlardan ye olsun bitsin iste, canlarim benim.
Siz icli kofte severmisiniz ? Evet ise hemen 0212 327 17 16 yi ariyorsunuz, yuzunu gormedigim bir teyze cevap veriyor, bu konuda cok iddiali, ellerinle yaptigi kofteleri size ulastiriyor, simdilik sisli, nisantasi, etiler, taksim, gayrettepe, mecidiyekoy'e ulastiriyor. anesi 2 YTL biraz pahali ama cok guzel, oyle boyle degil, bunun gibisini belki yemediniz, halis mulis, malzemeler cok yerinde, taze, tam kivaminda. Normal biri ogunde 4 tane yer ve doyar, cok istahlilari bilemem, bana 3 iyi geliyor, 4 cok ac isem olabilir. Ama deneyin bak bayilacaksiniz. Ben reklamlerdan komisyon aliyorum da !!! Kendi yerlerine hic gitmedim, acaba oturup orada yenilecek yerleri varmi, adres dikilitasda, aksam 19.00 a kadar servis var, bilginize.
Bugun migrenim tuttu sabahtan beri dokuluyorum, simdilik bu kadar.

2 yorum:

tipitip dedi ki...

Ben de 3 gündür migren krizindeyim, havadan mıdır nedir?
Öpüldünüz...

Adsız dedi ki...

Sen böyle meyvelerden bahsedince yine eski günler geldi aklıma, hatırlıyormusun ben hamileyken şirketin önündeki meyvecilerden alırdık da yerdik afiyetle. Birde tonbalıklı salata ve kızarmış patateslerimiz vardı. Ne günlerdi yav, çok özlüyorum çok.