4 Mayıs 2006

Eskici Bandosu

02.06.2005
Merhaba Arkadaslar,
Bir gezeryazar gecesine hosgeldiniz, bu sefer gecikme oldu kusura bakmayin, ofisdeki islerden firsat bulamadim. Biraz da tembellik karisti ise.
En son Galatasaray lokalinde bizim "Eskici Bandosu" ile beraber olmustuk, ondan bahsetmek istiyorum. Bir onceki geceye nazaran daha durgun daha az heyecanliydi ama ne de olsa bizim arkadaslar guzel muzik yapiyorlar, ne olursa olsun onlari dinlemek bana iyi geliyor, bilmem size nasil geliyor, gelenler gorur, gelmeyenler beni okur, bunu da bulamayanlar merakdan kudurur.
Erfendim o aksam tam kadro hazirdilar, tam kadro diyecegim (bir saksfonda Umit ve solist Dilek eksik) cunku hasret kaldigimiz piyanoda Celal bey de vardi, valla arada sololarini da duyunca iste gercekden piyano varmis dedik. Gitarda Ender bir parcadaki sololari ile dokturdu, bu sefer daha guler yuzlu, daha eglenerek caldi, dersini iyi calisan ogrenci ciddiyetinden uzaklasmisti, ortama dalgalanma hareketleri ile hareket katti, hem calarim hem soylerim, arada da bazen dans ederim havasindaydi. Ikinci yarida eski davulcumuza kavustuk ve o da yine kurtlarini doktu, cocuk calarken kendinden geciyor valla, aletleri patlatacak diye odum kopuyor ama hala davul patlamadi daha....

Hiç yorum yok: