17 Şubat 2008

Cumartesi, Pazar

Hemen hemen bir ay olmuş buralara girmeyeli, birşeyler yazmayalı. Ama ne içimden gelmiş, ne aklıma gelmiş bugüne kadar. Malum hava kötü evlere tıkıldık cuma akşamından beri. Böyle kar geliyor, şöyle hava soğuyacak derken geldiler işte. En son 20 Ocakda olmuş benim sokak bembeyaz, şimdi yine oldu hem de 20 cm ulaşan kar heryer. Cumartesi dışarıda tipi fırtına, ben evde heryeri kazıdım. Temizlikçi beni bıraktı ya, yenisini de bulamadım ya, heryeri şartladım bütün gün. Şimdi belim çok ağırıyor. Akşam kendime balık ve iki kadeh şarap sundum. Gece film seyrettim. "Charlie Willson's War" Julia Roberts'ı özlemişim, sarı saçını beğenmedim ama olsun.
Pazar sabahı 11.30 a kadar uyumuşum, kar daha da artmış, bir çıkıp hava alayım, gazete alayım, karla kucaklaşayım istedim. Fırtınadan uçarak yürüdüm bakkala kadar zor döndüm. Bütün gün ev rüzgarlı şato gibi, kuzeye bakıyor ya, ne çok esti, ağaçlar yıkılacak gibiydi, doğru dürüst ısınamıyorda ev. Daha ne giysem acaba. Pazar kahvaltısı, arkasından gazeteler, sonra bu aletin başına oturma, bütün günümü kapladı. Mailleri kontrol et, msn de azicik sohbet, blog oku, sonra iki satır yaz.
Keyifsizim ya, haftaya işim bitiyor, hala yeni bir iş bulamadım. Hava da böyle, herşey gözümde büyüyor. Rüyamda çıplak adam ( 2 tane) görmüştüm, illa arkasından ölüm haberi alırım. İşte Aysel Gürel ölmüş, bakalım başka kim olacak. Bu şubat ayı da bayağı zor gidiyor, yine de şükür diyelim, sağlığım yerinde diyelim. Ama derken o da bir garip, meğerse kalbimde delik varmış, yani mitral kapakçık tam kapanmıyormuş, kan geri kaçıyormuş, bu da bana da feci çarpıntı yapıyor, yani arada bir kalbim ağızımda atıyordu sanki, bu yüzdenmiş. Doktor bu yaşa kadar seni getirmiş, daha da götürür dertlenme dedi. Çay, kahve, sigara, stress yok dedi. Sanki öyle söyleyince oluyor hemen. İyi bakalim biz de içmeyelim onlardan sanki geçiyormu.
Ne feci esiyor yaaa, şimdide leblebi kadar buz gibi kar vuruyor camlara, sabah işe gidebilecekmiyiz acaba. Okullar tatil, hadi benim ev işe çok yakın, ya diğerleri ne yapacak, yazık bu millete valla ne sefillikler olacak yarın yine.
Yarın kozmik yeni yıl başlayacak, hepimize çok daha güzel, daha umutlu, daha mutlu ve şanslı yeni günler getirsin. Bilincimiz daha açılsın, evrimimizi daha kolay yapalım, ruhumuz yükselsin.

Hiç yorum yok: