26 Mayıs 2006

Yorum

Bugün cuma saat 18.15 ben hala ofisdeyim, halbuki patron daha öğlende kaçtı, ben de gitsem ya. Yok böyle bir miskinlik, bir uyuşukluk sardı beni, evvelden sonra yaparım diye salladığım bir sürü birikmiş şeyler masada her tarafı kaplıyor. Biraz ondan biraz bundan temizlik yaptım, yarın tatil, havaya girsene dimi, ama hava bulutlu puslu oldu insanı havaya sokamıyor.
Bu Istanbul'un havasının çalışanlara eziyetidir zaten hep. Hafta arası pırıl pırıl, sıcak, hafta sonu kapatır, utanmasa yağmur yağar filan...
Yazılarıma yorumlar gelmesi beni çok sevindiriyor, hele hiç tanımadıklarımdan gelen iki satır beni nasıl heveslendiriyor bilseniz....
Şimdi çıkıp bir sinema yapacağım, bakalım yeni neler var.
Bu arada "Da Vinci'nin Şifresi" filmini gördüm, beğendim, kitabını okuyamamıştım, okuyanların beğenmediğini, eleştirmenlerin olumsuz şeyler yazdıklarını okumuştum, niye acaba ? Ne güzel, sürükleyici, heyecanlı iyi bir film, tavsiye ederim.
Haftaya yeni yorumlarda buluşalım.

Ne demiş şair,

1 yorum:

CaDı dedi ki...

Selam:) Madem çok seviniyorsun hemen yapayım yorumumu! Ben burda sinemeye gidemiyorum:( Malesef alt yazı diye bişey de yok, ingilizce bile izleyemiyorum film! Ancak Türkiyeden gelen dvd ler bide digiturkte ne varsa yaa..